ایده

20:32 1402/05/17 - Aniya heidary

ایده بیو با اهنگ بلک پینک


برو ادامه مطلب🙃🌱
••🧸✨••

 

 

𝓷’𝓽 𝔀𝓪𝓷𝓷𝓪 𝓫𝓮 𝓪 𝓹𝓻𝓲𝓷𝓬𝓮𝓼𝓼, 𝓘’𝓶 𝓹𝓻𝓲𝓬𝓮𝓵𝓮𝓼𝓼
من نمیخوام پرنسس باشم!من قیمت ندارم🧸
 
𝓽𝓸𝓷𝓲𝓰𝓱𝓽, 𝓘'𝓵𝓵 𝓫𝓮 𝓽𝓱𝓮 𝓱𝓪𝓹𝓹𝓲𝓮𝓼𝓽 𝓰𝓲𝓻𝓵 𝓲𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝔀𝓸𝓻𝓵𝓭
امشب من خوشحال ترین دختر توی دنیا میشم🙂🌏
 
𝓣𝓱𝓪𝓽’𝓼 𝓶𝔂 𝓬𝓱𝓸𝓲𝓬𝓮 𝓪𝓷𝓭 𝓽𝓱𝓮𝓻𝓮’𝓼 𝓷𝓸 𝓸𝓷𝓮 𝓘’𝓶 𝓱𝓾𝓻𝓽𝓲𝓷’
این انتخاب منه و قرار نیست کسی اسیب ببینه😄
 
𝓝𝓸 𝓭𝓸𝓬𝓽𝓸𝓻 𝓬𝓸𝓾𝓵𝓭 𝓱𝓮𝓵𝓹 𝔀𝓱𝓮𝓷 𝓘’𝓶 𝓵𝓸𝓿𝓮𝓼𝓲𝓬𝓴
از دست هیچ دکتری کاری بر نمیاد وقتی بیمار عشق باشم❤
 
홀로인 게 좋아, 난 나다워야 하니까
از تنها بودن خوشم میاد چون باید با خودم روراست باشم✨
 
𝓡𝓮𝓼𝓽 𝓲𝓷 𝓹𝓮𝓪𝓬𝓮, 𝓹𝓵𝓮𝓪𝓼𝓮, 𝓵𝓲𝓰𝓱𝓽 𝓾𝓹 𝓪 𝓬𝓪𝓷𝓭𝓵𝓮
روحت شاد،براش یک شمع روشن کنید😔😎🕯
 
𝓨𝓸𝓾’𝓵𝓵 𝓼𝓮𝓮 𝓵𝓲𝓴𝓮 𝓲𝓽 𝓷𝓮𝓿𝓮𝓻 𝓱𝓪𝓹𝓹𝓮𝓷𝓮𝓭
منو جوری خواهی دید که انگار اتفاقی نیفتاده🙂✨
 
𝓜𝔂 𝓱𝓮𝓪𝓻𝓽 𝓸𝓷𝓵𝔂 𝔀𝓪𝓷𝓽𝓼 𝔂𝓸𝓾
قلب من فقط تورو میخواد❤😄
 
𝓬𝓱𝓮𝓸𝓷𝓼𝓪 𝓰𝓪𝓽𝓮𝓾𝓷 𝓗𝓲 𝓴𝓴𝓮𝓾𝓽𝓮𝓷 𝓪𝓰𝓶𝓪 𝓰𝓪𝓽𝓮𝓾𝓷 𝓑𝔂𝓮
همیشه بعد از هر سلام شیرینی یک خدافظی تلخ هست🙂
 
𝓘 𝓼𝓪𝓲𝓭 𝓘 𝓬𝓪𝓷’𝓽 𝓱𝓮𝓪𝓻 𝔂𝓸𝓾, 𝓼𝓸 𝔂𝓸𝓾 𝓷𝓮𝓮𝓭 𝓽𝓸 𝓼𝓹𝓮𝓪𝓴 𝓾𝓹
گفتم صداتو نمیشوم، پس باید بلند تر حرف بزنی